چرا عروسک پولیشی اسب بخریم؟

3 دلیل مهم برای خرید عروسک اسب پولیشی:

1. بغلی بودن: هر وقت که خواستید می تونید با خیال راحت و کاملاً بهداشتی عروسک اسب رو بغل کنید انگار که یک اسب واقعی رو بغل کردید.

2. قابل حمل بودن: اسب ها بزرگ هستند و نمی توانند داخل اتومبیل شما بیان ولی عروسک اسب پولیشی چیچیلاس هر جایی که اراده کنید همراه شماست.

3. بدون نیاز به تغذیه: برای عروسک های اسب چیچیلاس نیاز نیست یونجه جمع کنید!

چرا عروسک پولیشی خر بخریم؟

اگر به یه همراه همیشگی برای انجام کارهای سخت و طولانی نیاز داری، به فکر داشتن یه کرّه الاغ مهربون باش. 

عروسک‌ الاغ درست مثل یه خر واقعی، ولی از جنس نرم و پولیشی آماده حمل بارهای سنگین هستند.

عروسک‌های پولیشی الاغ  می‌دونند که تو هر شرایطی حتی اگه زیر بار و فشار طاقت فرسا هم باشند، نباید صاحبشون رو تنها بذارن. چون که الاغ ها همیشه وظیفشون همین بوده و از هزاران سال پیش در انجام دادن کار های سخت به انسان‌ها کمک می کردن. ولی یادتون هم باشه؛ همون قدری که الاغ های پولیشی شما رو دوست ‌دارند، شما هم دوستشون داشته باشید و بار های خیلی سنگین رو دوششون نذارید… عروسک خر  دوستی بامزه برای شما می شود.

جالبه بدونید که الاغ‌ها بیشتر چمن و غلات می خورند و تا 40 سال هم عمر می کنند. ولی عروسک الاغ  نه نیازی به چمن و یونجه داره و نه به این زودی‌ها تنهاتون میذاره، الاغ پولیشی  یه همراه واقعی و دوست‌داشتنی تو هر شرایطی برای شماست.

چرا عروسک پولیشی ببر بخریم؟

عروسک ببر سن و سال نمیشناسه؛ ببر حیوان مورد علاقه خیلی از بچه‌هاست. ببرها بزرگترین گونه گربه تو دنیا هستند. همه‌ی ما ها ببرها رو با نوارهای عمودی تیره روی بدنی با خز های مایل به قرمز و نارنجی به راحتی تشخیص میدیم. معروف ترین ببر‌ها هم ببر بنگال هست که هممون میشناسیمش. ببرهای بزرگسال معمولاً تنها زندگی می کنند برای همین ببر عروسکی  وقت‌هایی که تنها شدی خیلی خوب بلده تنهایی تورو درک کنه و مثل یه دوست وفادار کنارت بمونه.

جالبه بدونید که ببرها برخلاف اکثر گربه های دیگه، شناگرهای خوبی هستند و عاشق آب‌تنی. پس اگه تو هم می‌تونی مثل یه ببر واقعی باشی همین حالا می‌تونی بهترین دوست خودت رو یعنی عروسک ببر  رو تهیه کنی و برای همیشه اونو داشته باشی.

چرا عروسک پولیشی ببعی بخریم؟

علاقه به گوسفند یا همون ببعی ریشه در دوران کودکی همه ما داره. همیشه دوست‌داشتیم یه بره ناز گوسفند رو پیش خودمون داشته باشیم یا حتی با تموم وجود بغلش کنیم ولی حیف که بخاطر رعایت بهداشت نتونستیم. عروسک‌های گوسفند یا ببعی  امکان تجربه کردن این لذت رو فراهم کرده… گوسفند‌های ماده معروف به میش و گوسفند های نر به قوچ معروف هستند که هر دو نوع عروسک ببعی رو برای شما عزیزان تدارک دیده ایم

شاید براتون جالب باشه که بدونید گوسفندها دارای دید بینایی حدود 300 درجه هستند که به اونا این اجازه رو میده که بتونند پشت سر خودشون رو بدون نیاز به چرخوندن سرشون ببینند!! پس اگه دنبال یه رفیق مهربون و پشمالو هستی که هیچی از نگاهش پنهون نمونه، عروسک گوسفند رو از دست نده. عروسک ببعی رو می‌تونی تا هر وقت که دوست داشی در آغوش بگیری چون از هر لحاظ تمیز و خوشبو و بهداشتیه… ما  گله ای از انواع گوسفندهای پولیشی پشمالو و مهربون رو برای شما عزیزان آماده کردیم.

چرا عروسک پولیشی پاندا بخریم؟

پاندا بین همه حیوانات طبیعت همیشه طرفدارهای منحصر به فرد خودش رو داشته است. اگه بخواهیم یکم بیشتر راجب پاندا‌ها بدونیم باید بگیم که پاندا ها وقتی به دنیا میان صورتی رنگ هستند. به مرور به سیاه و سفید تغییر رنگ پیدا می‌کنند. جالبه بدونید که پانداها دندان گوشتخوار دارند، ولی بامبو و میوه می خورند. خانواده های پاندا با هم زندگی جمعی ندارند و اکثراً انفرادی زندگی می‌کنند. یه رفتاری عجیب پاندا ها هم اینه که پاندا ها دوست دارند مس و آهن را لیس بزنند!

همه اینا رو گفتیم که بدونید عروسک پاندا هم مثل یه پاندای واقعی، همونطور مهربون و دوست‌داشتنی و با همه این ویژگی های خاص خودش کنارتون میمونه .

این حیوان با شکوه، که از عصر یخبندان و قرن ها پس از آن باقی‌مونده، اکنون در معرض خطر انقراض است. بقای هر پاندا برای بقای دیگر گونه‌ها حیاتی محسوب میشه. حفظ پاندای غول پیکر به یک مسئله مهم تبدیل شده پس اگه می‌تونی تو هم یکی از بهترین نگهدارنده های عروسک‌های پاندا باشی همین حالا اقدام کن و عروسک پاندا رو به خونه ببر و مراقبش باش. ما باید برای نجات پاندا ها تلاش کنیم تا به جهانیان امکان بهره‌مندی از یکی از خارق‌العاده ترین موجودات دنیا رو داده باشیم.
عروسک های پاندا  انتخاب خوب و کاملی برای داشتن یه دوست و همراه مهربون همیشگی برای شماست

چرا عروسک پولیشی پرنده بخریم؟

عروسک‌های پرنده پولیشی  با رنگ‌های ناز و جذاب می توانند جذابیت خاصی رو به اتاق نشیمن یا اتاق خواب شما اضافه کنند. عروسک های پرنده  می‌توانند به سراسر دنیا پرواز کنند، ولی پرنده‌های فوق العاده زیبا و وفادار ترجیح میدن که درست در قلب شما بچرخند!

در سراسر جهان بیش از 10 هزار گونه مختلف پرنده وجود دارد. تو دنیای عروسکی  هم بی‌شک تعداد زیادی از عروسک‌ها شامل پرنده ‌ها میشن. برای همین قصد داریم چندتا از ویژگی‌های اصلی پرنده‌ها رو براتون شرح بدیم؛ پرنده‌ها استخوان های توخالی دارند که به اونا کمک می کند پرواز کنند. تقریباً 20٪ از گونه های پرنده هر سال مسافت های طولانی رو مهاجرت می کنند و به همین خاطر هر سال به تعداد پرنده‌ها اضافه میشه. 

مرغ‌ها رایج ترین گونه پرنده ها هستند که در جهان پیدا می شوند. برای همین هم در دسته‌بندی‌های یک دسته منحصر به خودشون رو تشکیل دادند و در گروه عروسک مرغ یا عروسک جوجه جای دارند.


چرا عروسک پولیشی پنگوئن بخریم؟

همه‌ی پنگوئن ها در نیمکره جنوبی کره زمین وجود دارند. ولی دنیای عروسکی  این ویژگی رو داره که تونسته پنگوئن‌ها رو هم در کنار بقیه حیوانات عروسکی تو خودش جای بده. جالبه که بدونید این حیوانات بامزه هیچ گونه ترسی از توریست های انسانی ندارن و همین موضوع باعث میشه خیلی زودتر از چیزی که انتظارش رو دارید با شما دوست بشن.  پنگوئن عروسکی یکی از زیباترین عروسک های حیوانات به شمار می آید و می تواند به راحتی در قلب شما و یا فرزند دلبندتان جای گیرد.

مجموعه عروسک های برای دوستداران پنگوئن در هر سن و سالی تدارک دیده شده و اگه به‌دنبال یه دوست جذاب کوچولی قطبی هستی عروسک پولیشی پنگوئن رو فراموش نکن. 

چرا عروسک پولیشی جغد بخریم؟

عروسک جغد با پرهای نرم و مخملی نانو و چشم های بزرگ و پهن. همراه خوب شب ها و همه‌ی دوستداران خواب میشه! برای یک دوست عشق خواب یا خوابالو، عروسک جغد  میتونه بهترین انتخاب باشه. حدود 200 گونه مختلف جغد در جهان وجود دارد.

همونطور که شنیدید جغدها بیشتر در شب فعالیت دارند و می‌تونند سرشون رو تا 270 درجه بچرخونند و به اوضاع مسلط باشند و نسبت به همه پرنده‌هاخیلی بی سروصدا هم پرواز می‌کنند. پس اگه می‌خوای یه خواب دلچسب و راحت رو تجربه کنی عروسک جغد رو فراموش نکن. عروسک جغد مثل یه دوست مهربون و فداکار شب تا صبح رو تو اتاق خواب شما یا کودک دلبندتان بیداره که بیشتر از همیشه احساس امنیت کنید.

چرا عروسک پولیشی جوجه بخریم؟

عروسک جوجه در بین کودکان همیشه پر طرفدار بوده‌اند. جالبه که بدونید جوجه ها ویژگی‌های خاصی دارند مثلاً می‌توانند بیش‌از ۱۰۰ چهره مختلف را تشخیص دهند، پس وقتی عروسک جوجه  رو به خونه آوردی مطمئن باش تورو فراموش نمی‌کنه و همیشه تورو میشناسه.

جوجه‌ها دقیقاً مثل ما خواب می بینند همونقدر آروم و شیرین؛ پس اگه مایلی کودک دلبندتان خواب راحت و دلچسبی رو تجربه کنه خرید جوجه عروسکی می‌تونه بهترین هدیه باشه.جوجه ها بسیار باهوش هستند و گیرنده های حسی دارند که به اونا توانایی احساس درد و پریشانی یا عشق و همدلی رو می‌دهد. با داشتن عروسک جوجه می‌تونید یه دوست صمیمی و با احساس رو تو اتاق خواب خود یا فرزند عزیزتون برای همیشه داشته‌باشید.

چرا عروسک پولیشی خرس بخریم؟

آیا شما هم براتون سواله که در مناسبت‌های مختلف برای هدیه تولد، کادو ولنتاین یا هدیه سالگرد ازدواج یا دیگر مناسبت‌ها چه هدیه‌ای مناسب هست؟ یا نمی‌دونید برای یک شخص خاص چه هدیه خاصی بخرید؟ عروسک خرس پولیشی میتونه برای شما راه نجات باشه. این‌روزا عروسک خرس نرم و پشمالو به عنوان بهترین و دوست‌داشتنی ترین هدیه‌ها مورد استفاده همه هستند و به سن و سال خاصی محدود نمیشن و هیچ کس هم نمیتونه بهترین هدیه بودن عروسک های پولیشی رو انکار کنه.

شاید همیشه براتون سوال باشه که هدیه دادن عروسک خرس به چه معنی می‌تونه باشه؟؟

 کسی که یک خرس عروسکی رو برای هدیه انتخاب می‌کنه در تلاش هست تا به شما بگه که عمیقاً شما رو دوست داره و این خرس پولیشی بانمک هدیه ای است که میشه مطمئن بود شما هم دوستش دارید. عروسک‌های خرس‌ تدی یا خرس شاسخین، نرم و مناسب نوازش هستند. بخصوص شب‌ها یا هنگامی که تنها هستید بهترین گزینه برای در آغوش گرفتن و احساس آرامش، عروسک های خرس پولیشی هستند.

عروسک خرس بزرگ پولیشی نسبت به بالش ها نرم‌تر و با احساس‌تره، چون حتی هنگام خواب هم همراه و در آغوش شما می‌مونه. خیلی‌ها می گویند، اونا بهترین، احمق‌ترین و نرم ترین همراهان همیشگی ما هستند. هرموقع که احساس تنهایی کردید بخصوص در شب، می‌تونید عروسک خرس  رو محکم در آغوش بگیرید و نوازش کنید تا خواب آرومی داشته باشید و تنهایی و استرس خودتون رو کاهش بدید.
هدیه دادن عروسک به کسی که دوستش دارید به این معنیه که شما علاوه بر خوشحال کردن طرف مقابل به او یک همراه همیشگی می‌دهید که در نبود شما یادآور شما و همراه او باشه. عروسک‌های خرس دوستی صبور و همراهی باوفا هستند؛ تا جایی که همیشه برای شنیدن حرف‌ها و دردودل های ما آماده‌اند. چهره بامزه و مهربون خرس‌های عروسکی میتونه باعث بشه ساعت‌ها باهاش مشغول صحبت بشی بدون اینکه خسته یا از پرحرفی تو شاکی بشه! نوازش کردن خز های نرم و پولیشی عروسک خرس میتونه آرامش بخش ترین حس دنیا باشه.
همه خاطرات خوب ما در کودکی یا در بزرگسالی به عروسکی نرم و زیبا متصل شده‌اند. خرس‌ها یادآور شخصیت های کارتونی زیادی مثل خرس تدی، خرس پو، خرس مهربون، خرس برنارد، خرس میشا، خرس رنگین‌کمان و… برای همه ما هستند. برای همین وقتی دنبال یه هدیه به‌یاد موندنی و ماندگار هستیم که در عین حال شگفت انگیز هم باشه، باید یادمون باشه که یه خرس عروسکی خیلی بیشتر از سایر هدیه ها مثل باکس گل، شکلات یا هر چیز الکترونیکی باقی میمونه و دوست‌داشتنی تر هست…
اگه هنوز به همسر یا کسانی که در زندگیتون عاشقشون هستید عروسک خرس هدیه ندادید، بهترین وقته که در اولین مناسبت پیش‌رو مثل سالگرد، تولد، ولنتاین و یا هر مناسبت دیگه عروسک خرس پولیشی رو انتخاب کنید و شادی‌ها رو در قلب کسانی که عاشقانه دوستشان دارید مهمان کنید. منتظر چی هستی؟ قبل اینکه بیشتر از این زمان رو از دست بدی همین حالا برای خرید عروسک خرس پولیشی  دست به‌کار شو…