ماشین کنترلی لامبورگینی پلیس شارژی

کد محصول: 855-159
از {{model.count}} رای
تعداد
نوع
فروشنده: توی فورت
آماده ارسال ناموجود
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
فقط {{model.stock}} عدد در انبار موجود است
  • ابعاد خودرو: طول:26 عرض:12.5 ارتفاع:5
  • ابعاد جعبه: طول:37.5 عرض:17 ارتفاع:12
  • جنس بدنه: پلاستیکی
  • سن: 6+
محصولات مرتبط

امروزه اسباب بازی های کنترلی بسیار متنوع در مراکز فروش وسایل و تجهیزات سرگرمی وجود دارد. این اسباب بازی ها ظاهر، کاربرد و ویژگی های خاص خود را دارند، اما با این حال فرایند ها و به خصوص عملکرد های کنترلی در تمام آن ها تقریبا یکسان است.
 تمام وسایلی که توسط کنترل کننده های رادیویی هدایت می شوند در پایه و اساس یک اصل مشترک را دنبال می کنند، تا جایی که نتیجه فرایند های اجرایی در هر یک از آن ها باعث به وجود آمدن تفاوت هایی می شود و آن ها را در راستای کاربری های تعریف شده به پیش می برد.

عملکرد صحیح و بدون نقص در تمام اسباب بازی های کنترلی به وجود چهار بخش مشخص بستگی دارد. به زبان ساده تر هر اسباب بازی کنترلی باید به چهار قطعه فرستنده، گیرنده، موتور الکتریکی و منبع برق مجهز باشد تا بتواند کارایی خود را به نمایش بگذارد.

در ماشین های کنترلی، هواپیما های کنترلی و قایق های کنترلی که همگی به عنوان اسباب بازی هایی با قابلیت کنترل از راه دور شناخته می شوند، فرستنده یا همان دستگاه کنترل از راه دور موجود در دست های کاربر وظیفه ارسال امواج رادیویی حاوی دستورات را بر عهده دارد.
در ادامه گیرنده نیز که معمولا از یک آنتن و مدار الکتریکی تشکیل شده است این امواج را دریافت می کند و دستورات را به اسباب بازی اعلام می کند تا به این ترتیب کنترل وسیله در اختیار شما قرار گیرد.

ابعاد خودرو
طول:26
عرض:12.5
ارتفاع:5
ابعاد جعبه
طول:37.5
عرض:17
ارتفاع:12
جنس بدنه
پلاستیکی
سن
6+
جنسیت
پسرانه
تعداد چرخ
4
مدل ماشین
لامبورگینی پلیس کنترلی شارژی
باتری
شارژی
اقلام همراه
ریموت کنترل،باتری،شارژر باتری
مقیاس
1:14

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...