ماشین کنترلی تانک تیر اندار شارژی

کد محصول: 666-18A

Remote Control Twist Car Tank With Water Bomb And Hand Gesture RC Stunt Toy Car

از {{model.count}} رای
انتخاب رنگ:
تعداد
نوع
فروشنده: توی فورت
آماده ارسال ناموجود
2,488,000
2,109,000 تومان
تخفیف
16%
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
فقط {{model.stock}} عدد در انبار موجود است
  • {{value}}
رنگ را انتخاب کنید.
کمی صبر کنید...
  • وزن: 2000
  • تعداد چرخ: 4 عدد
  • کشور سازنده: چین
  • بسته بندی: دارد
محصولات مرتبط

چند حالت رانندگی هوشمند: وسیله نقلیه بمب آبی یک خودروی هوشمند است که رانندگی با کنترل از راه دور و پرتاب بمب های آبی را یکپارچه می کند. به چندین حالت رانندگی هوشمند مجهز شده است. رانندگی شیرین کاری چندگانه، عملیات همزمان چند نقطه، سرگرمی رقابتی چند نفره، چرخ جهانی دریفت، کنترل بشکه مستقل، چرخش 360 درجه؛ شلیک هدفمند با چرخش 180 درجه برجک

 انفجار واتربام با سرعت بالا: پرتاب واتربمب عملکرد اصلی مکانیزم است. انفجارهای با سرعت بالا را می توان از طریق کنترل از راه دور بدست آورد. بمب آبی حدود 90 درصد آب است. حتی در نبرد هیجان انگیز به بدن کودک آسیب نمی رساند، اسپری اتمیزه شده، یک ارتقاء سرگرم کننده است، فقط چند قطره آب لوله کشی اضافه کنید، و می توانید اسپری را با نورها، واقعی تر اسپری کنید.

 قدرت صعود فوق العاده، سازگاری با زمین های مختلف: چهار چرخ محرک و هر چرخ با 10 چرخ مینی طراحی شده است که سرعت و کنترل را نرم و بدون محدودیت می کند. بالا رفتن از شیب 45 درجه، بدون توجه به صخره ها، کوه ها، زمین های برفی، ساحل شنی، مراتع می تواند به راحتی پیشرفت کند. 

باتری لیتیومی با ظرفیت بالا: ماشین RC مجهز به یک باتری لیتیومی قابل شارژ ارتقا یافته است، باتری به طور منحصر به فردی با عملکرد مسابقه ای RC بالا طراحی و تولید شده است. 

بهترین هدیه برای کودکان: اگر به دنبال یک هدیه هیجان‌انگیز و فوق‌العاده هستید، ماشین‌های رادیویی ما را دوست خواهید داشت. سرگرمی های ورزشی چند نفره، می توانید با فرزندان خود بازی کنید، تمرین های نظامی و ماجراجویی جنگی را شبیه سازی کنید و در هر لحظه از رشد کودکان خود همراه باشید.

وزن
2000
تعداد چرخ
4 عدد
کشور سازنده
چین
بسته بندی
دارد
ابعاد
15*24.5*14.5 cm
کانال
2.4GHZ
باتری
شارژی
اقلام همراه
1 x ماشین
1 x 3.7V 500MAH باتری لیتیوم
1 x شارژر USB
1 x آب بمب تفنگ
1 x بمب آب BagRemote
فاصله کنترل از راه دور
حدود ۴۰ تا ۵۰ متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...