ماشین پلیس پورشه حرکتی موزیکال

کد محصول:
از {{model.count}} رای
تعداد
نوع
فروشنده: توی فورت
آماده ارسال ناموجود
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
فقط {{model.stock}} عدد در انبار موجود است
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • ابعاد: ابعاد 22 * 10 * 12 س...
  • نوع: حرکتی موزیکال
  • مدل: سواری پلیس
  • جنس: پلاستیک
محصولات مرتبط

ماشینی که اینبار در پیویو برایتان آورده ایم ماشین خارق العاده است . اول به این دلیل که از خانواده ی پورشه است و دوم به این دلیل که ماشین پلیس است . بله یک ماشین پلیس پورشه برایتان آورده ایم . هیچ چیز جلو دار این ماشین زیبا نیست . او میتواند در هنگام بر خورد با هر مانعی به راحتی مسیرش را کج کند و حتی تا ۳۶۰ در جه بچرخد و سپس به راهش ادامه دهد . از دیگر ویژگی های این ماشین می توان به قابلیت پخش موزیکش اشاره نمود اما آن چه که این ماشین را خاص و خارق العاده کرده است چرخش هایش می باشند . چراغ هایی که بر روی چرخش هایش قرار گرفته اند زیبا ترین رقص نور را به نمایش می گذارند .زیبایی این ماشین اصلا محدود نشده است و حتی وقتی که از بالا این ماشین را ببینید چراغ هایی که درون بدنه اش قرار گرفته اند ، زیباترین منظره ها را برایتان نمایش میدهند .

ابعاد
ابعاد 22 * 10 * 12 سانتی متر نوع حرکتی موزیکال مدل سواری پلیس جنس بدنه پلاستیک باتری ندارد ، قلمی ساير توضيحات دارای چراغ , پخش موسیقی, دارای چرخ باقابلیت چرخش 360 درجه در برخورد با موانع
نوع
حرکتی موزیکال
مدل
سواری پلیس
جنس
پلاستیک
باتری
دارد ، قلمی
ساير توضيحات
دارای چراغ , پخش موسیقی, دارای چرخ باقابلیت چرخش 360 درجه در برخورد با موانع

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...