لگو مردعنکبوتی موتورسوار

کد محصول: sy1401

lego spiderman biking motorcycle

از {{model.count}} رای
دسته: لگو (lego)
انتخاب رنگ موتور:
تعداد
نوع
فروشنده: توی فورت
آماده ارسال ناموجود
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
فقط {{model.stock}} عدد در انبار موجود است
  • {{value}}
رنگ موتور را انتخاب کنید.
کمی صبر کنید...
  • تعداد: 12عدد
  • خطر بلعیدن: دارد
  • رده سنی: کودک, نوجوان
  • سبک بازی: آموزشی, سرگرمی, مهار...
محصولات مرتبط

لگو اسپایدرمن یک اسباب بازی زیبا از کارخانه لگو می باشد. خرید لگو اسپایدرمن تکی جدید و ارزان یکی از بهترین گزینه های پیش روی شماست. اوکی پارتی این امکان را فراهم آورده است تا بتوانید با خرید لگوی اسپایدرمن ارزان و با کیفیت در جعبه های شیک، خریدی مناسب برای خود و یا هدیه دادن برای عزیزانتان را تجربه کنید. Lego Spiderman یکی از محصولات بسیار جذاب برای کودکان و بزرگسالان می باشد و کمتر کسی پیدا می شود که به آن علاقه نداشته باشد. خرید لگوی اسپایدرمن تکی جدید یکی از بهترین گزینه ها برای خرید یک اسباب بازی محبوب و پرطرفدار است که ساعت ها کودک دلبند شما را سرگرم خواهد کرد.

اگر دوست دارید کودکتان را خوشحال کنید، میتوانید همین حالا این محصول را از اکی پارتی تهیه کنید. این اسباب بازی با کیفیت به صورت جورچینی طراحی شده، به این صورت که از به هم وصل کردن تکه های کوچک آن عروسک اسپایدرمن با تم لگو به وجود می آید. محصولات لگو در همه زمینه ها عروسک و محصولات بسیاری تولید کرده است و یکی از بهترین آن ها لگو اسپایدرمن  است.

تعداد
12عدد
خطر بلعیدن
دارد
رده سنی
کودک, نوجوان
سبک بازی
آموزشی, سرگرمی, مهارتی
سری
قهرمانان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...