به لطف یک فیلم انیمیشن معروف، ماجراهای رایدر (سوارکار) کوچک و 8 توله سگ بامزه که همیشه آماده نجات کسانی هستند که نیاز دارند برای هر بچه ای آشنا است. خواندن داستان های مربوط به سگ های نگهبان هم کمی از تماشای آنها روی صفحه نمایش ندارد و جذاب است . خودت ببین.

سگ های نگهبان (PAW Patrol) ماجراهای جدید قهرمانان شجاع

با شنیدن صدای زنگ، رایدر طبق معمول در مقر نشسته بود و به گزینه های بهبود هماهنگی بین اعضای پاترول فکر می کرد. پسر می خواست واکنش توله ها در مواقع اضطراری فوری باشد زیرا هدف زندگی او نجات بقیه بود. او به قدری مهربان بود که حتی به شرور هایی که از فاجعه ی بچه گربه که در تمام زندگی خود جز کار های بد انجام نمی دادند، کمک کرد.

36c009a3b30d9c2a58f980aa44e7a9a2

پسر که به سختی صدای پریشانی شنیده بود با استفاده از نشان پنجه ای زنگ خطر را به صدا درآورد و کل گشت را فراخواند تا فوراً به مقر بیایند. این بار کمک آنها برای بچه گربه کوچکی که از درختی بالا رفته بود و نمی توانست پایین بیاید لازم بود. فقط چند دقیقه بعد تیم توله سگ به جز مارشال در دفتر اصلی بودند.

رایدر با ناراحتی گفت: "خیلی عجیب است که دوستمان دیر کرده است."

«شاید اتفاقی برای او افتاده باشد، اینطور است

بر خلاف مارشال، چیس عجله کرد تا برای بهترین دوستش دفاع کند.

رایدر دستور داد: "ما بعداً رسیدگی می کنیم، حالا باید این بچه گربه بیچاره را نجات دهیم." "تیم توله سگ آماده است!"

پاترول با هم به کمک شتافتند. در عرض چند دقیقه، گربه ترسیده مادر خود را در آغوش گرفته بود و قول داد که دیگر از درختان بالا نرود.

"هیچ شغلی خیلی بزرگ نیست، هیچ توله ای خیلی کوچک نیست!" رایدر جمله ی تیم را تکرار کرد. او از نحوه کار تیم توله سگ بسیار خوشحال بود، اما نگران این بود که مارشال کجا ناپدید شده است. به همین دلیل پسر تصمیم گرفت همه چیز را بفهمد. اما او به خانه نرفت، از آنجایی که چیس و روبو داگ اولین بودند، به آن نرسید. توله ها قبلاً به دیدار مارشال رفته بودند که بهترین دوست آنها بود و با خبرهای بد عجله داشتند: سگ دالماسی سرد شده بود و به شدت بیمار بود.

30 ب

اهمیت حمایت یکدیگر

این خبر که سگ تیم شجاع پنجه به کمک نیاز دارد، در یک لحظه منتشر شد. در حالی که توله‌ها تصمیم می‌گرفتند چگونه کمک کنند، یک صف تا خانه مارشال وجود داشت: هر حیوانی که هر زمان توسط دالماتین یا هرکسی از تیم حمایت می‌شد، آماده بود تا از یک توله سگ بیمار دیدن کند. خرگوش ها هویج حمل می کردند زیرا ویتامین ها بسیار مهم بودند در حالی که بیماری، خرس کوچکی با یک شیشه کوچک عسل آمد و آل و یومی کشاورزان مربای تمشک خوشمزه آوردند. 

1

رایدر و توله ها انتظار چنین توجهی را نداشتند و از همه کسانی که تصمیم گرفتند به همنوعان خود کمک کنند بسیار سپاسگزار بودند. اما شگفت زده ترین مارشال بود. او بسیار خوشحال بود زیرا حتی شهردار گودوی به دیدار او آمد که البته افتخار بزرگی بود. زمانی که شهردار از بیماری دالماسیای شجاع مطلع شد، اول از همه، کتی دکتر حیوان خانگی را نزد خود فراخواند و سپس تصمیم گرفت به تنهایی در مورد سلامت توله سگ بپرسد.

کیتی؛ مارشال را معاینه کرد و برای او دارو تجویز کرد. توله سگ خیلی زود خوب شد زیرا درمان اصلی او حمایت دوستانش بود.

وقتی مارشال خوب شد و به مقر بازگشت و آماده نجات دوباره بود، رایدر واقعا خوشحال بود. یک بار دیگر اهمیت کمک به دوست بیمار و کاری که آنها انجام می دهند را ثابت کرد.


میتوانید از محصولات سایت توی فورت(قلعه اسباب بازی) مربوط به سگ های نگهبان دیدن فرمایید:

محصولات شخصیت سگ های نگهبان