قایق بادی کودک اکسپلور 100 اینتکس (intex) کد 58329

کد محصول: 58329

Intex Recreation 58329EP Explorer 100

از {{model.count}} رای
تعداد
نوع
فروشنده: توی فورت
آماده ارسال ناموجود
918,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
فقط {{model.stock}} عدد در انبار موجود است
  • طول: 147 سانتی متر
  • عرض: 84 سانتی متر
  • ارتفاع: 36 سانتی متر
  • جنس: pvc
محصولات مرتبط

قایق بادی اینتکس مدل اکسپلورر 100 با کد 58329 برای استفاده کودکان در استخر و آبهای آرام بسیار مناسب است . با توجه به ابعاد کوچک و ظرفیت یک نفره این قایق ، کودکان می توانند با اطمینان و ایمنی در آب بازی کنند . جنس PVC با ضخامت 0.28 میلیمتری قایق ، از خرابی و ساییدگی در برابر آب محافظت می کند . همچنین قایق دارای تاییدیه گارد ساحلی امریکا است که نشان می دهد این محصول مطابق با استانداردهای ایمنی برای استفاده در آب تایید شده است . همچنین برچسب تعمیرات موجود در این قایق به شما امکان می دهد در صورت لزوم تعمیرات را به راحتی انجام دهید و از عمر طولانی تری از قایق خود برخوردار شوید. 

بدنه قایق اکسپلورر 100 اینتکس ساخته شده از 2 لایه مجزا بوده و همچنین هر لایه از قسمتی جداگانه قابل باد شدن و تخلیه می باشد . دریچه های ورودی و خروجی هوا به گونه ای ساخته شده اند که به راحتی می توانید توسط پمپ باد مخصوص لوازم بادی آن را باد کرده و استفاده نمایید . روی بدنه قایق گیره هایی برای نگهداری پارو تعبیه شده که به شما کمک می کند راحت تر پارو بزنید .

این محصول به دلیل نداشتن تجهیزات جانبی مانند پمپ و پارو از نظر اقتصادی کاملا مقرون به صرفه بوده و برای استفاده کودک و نوجوان به عنوان یک شناور ایمن روی سطح آب بسیار کاربردی می باشد .

طول
147 سانتی متر
عرض
84 سانتی متر
ارتفاع
36 سانتی متر
جنس
pvc
ظرفیت
یک نفر
تحمل وزن
تا 55 کیلوگرم
پمپ باد
ندارد
پارو
ندارد
ویژگی
مناسب کودکان
مناسب انواع استخر ها

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...