فیگور مرغ برند موجو

کد محصول: 387053
از {{model.count}} رای
دسته: شخصیت
تعداد
نوع
فروشنده: توی فورت
آماده ارسال ناموجود
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
فقط {{model.stock}} عدد در انبار موجود است
  • وزن: 30 g
  • ابعاد: 2.25 × 2.5 ...
  • رده سنی: کودک، نوجوان، بزرگسا...
  • برند: mojo
محصولات مرتبط

موژو mojo کمپانی انگلیسی تولید کننده فیگور حیوانات با مواد اولیه درجه یک میباشد. فیگورهای این کمپانی تمامی با دست ساخته و رنگ میشود و نکات بسیار ریز آنها با دقت فراوان طراحی میشود. در ساخت این فیگورها از فن اوری نانو استفاده میشود. موژو (mojo fun) برند کشور انگلستان میباشد و تمامی طراحی توسط کارشناسان این کشور انجام میشود . کلکسیون داران زیادی در دنیا و حتی ایران ایران محصولات را جمع آوری میکنند. تمامی محصولات دارای کد مخصوص و سال تولید بروی بدنه خود میباشند.

خروس جنس نر پرندهٔ مرغ است. این پرنده از خود صدای قوقـولی قوقـو در می‌آورد .بهره هوشی این پرنده در مقایسه با گونه ماده اش بیشتر است.

خروس معمولاً بیشتر از یک جفت (مرغ) برای خود انتخاب می‌کند، و چون نمی‌تواند محافظت از تک تک لانه مرغها انجام بدهد، لذا عموماً منطقه‌ای را که مرغهایش در آنجا هستند مراقبت می‌کند و چنانچه خروس دیگری به محدوده او نزدیک شود به او حمله خواهد کرد. در طی روز خروس در جائی بلند تر از زمین (بین یکی دو متر) می‌نشیند و مراقبت از محدوده و مرغهایش را در مقابل خطر حمله دیگر جانوران و خروسهای دیگر انجام می‌دهد، و چنانچه احساس خطری بکند با درآوردن صداهایی از خود به مرغها اعلام خطر می‌کند. خروس دارای نژادهای متعدد ومتفاوتی است که در هر نژاد خصوصیات منحصربه‌فردی مشاهده می‌شود .نژادهای مرغ وخروس از لحاظ تقسیم بندی به پنج گروه تقسیم می‌شوند: – نژادهای آمریکایی – نژادهای انگلیسی – نژادهای آسیایی – نژادهای مدیترانه‌ای – نژادهای متفرقه

وبا توجه به این که نژادهای خروس به تنهایی ذکر نمی‌شوند، معمولاً نژادهای مرغ (ماکیان) به معنی نژاد مشترک مرغ وخروس مطرح می‌شود، هرچند که در برخی از نژادها شکل ظاهری خروس با شکل ظاهری مرغ از همان نژاد تفاوت آشکاری دارد، اما معمولاً در اغلب نژادهای ماکیان شباهت‌های زیادی بین مرغ وخروس در یک نژاد مخصوص دیده می‌شود.

وزن
30 g
ابعاد
2.25 × 2.5 × 6 سانتی متر
رده سنی
کودک، نوجوان، بزرگسال
برند
mojo
جنس
پلاستیک سخت
قابلیت حرکت
ندارد
علی نیک نفس

زیبا و جذاب بود ...
درود و سپاس از شما عزیزان 🙏

مبارکتان باشد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...