عروسک چشم درشت پرنسس بونا (Bona Princess)

کد محصول: DY8802

Bona Princess Electronic Fashion Doll

از {{model.count}} رای
دسته: عروسک
تعداد
نوع
فروشنده: توی فورت
آماده ارسال ناموجود
1,158,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
فقط {{model.stock}} عدد در انبار موجود است
  • ابعاد جعبه: 31 × 31 ×...
  • نوع: عروسک
  • جنسیت: دخترانه
  • جنس بدنه: پلاستیک
محصولات مرتبط

عروسک ها همیشه از محبوب ترین اسباب بازی های هر کودکی ، به خصوص دخترها می باشند . تا جایی که اکثرا تا بزرگسالی نیز عروسک های خود را نگه می دارند . عروسک پرنسس چشم درشت به همراه وسایل مدل DY8802 ؛ برای بعد از 3 سالگی مناسب می باشد . این عروسک جذاب و دوست داشتنی به همراه وسایلی مانند کیف و گردنبند و انگشتر عرضه می شود .

این عروسک جذاب و جدید موزیکال می باشد و ارتفاعی در حدود 25 سانت دارد . از دیگر ویژگی های این عروسک ، زیبایی منحصر به فرد آن است که چشم هر دختر بچه ای را خیره می کند ، همچنین جنس بدنه این عروسک زیبا گوشتی می باشد و بسیار با دوام و با کیفیت است و برای هدیه دادن بهترین انتخاب است .

این محصول از مواد با کیفیت و درجه یک ساخته شده است ، که دوام و طول عمر بالایی را در این محصول ایجاد کرده است . همچنین لازم به ذکر است که این عروسک چشم درشت ، عاری از هرگونه ماده سمی و مضر برای سلامتی می باشد ، و از نظر بهداشتی برای کودک شما کاملا بی خطر است.  اگر کودک شما به بازی با عروسک ها علاقه دارد ، این محصول می تواند یک هدیه فوق العاده برای او باشد .


ابعاد جعبه
31 × 31 × 11.5 سانتی متر
نوع
عروسک
جنسیت
دخترانه
جنس بدنه
پلاستیک
باتری
ندارد
قابلیت پخش صدا
دارد
قابلیت حرکت
دست و پا را میتوان تکان داد
مناسب برای سنین
بالای 3 سال
اهداف پرورش
مهارت اجتماعی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...