عروسک حوله ای جعبه ای

کد محصول: 110
از {{model.count}} رای
دسته: عروسک
انتخاب رنگ:
تعداد
نوع
فروشنده: توی فورت
آماده ارسال ناموجود
307,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
فقط {{model.stock}} عدد در انبار موجود است
  • ابعاد: 16.5×13×34...
  • جنس: لباس حوله ای عروسک پلاستیکی
  • قابلیت حرکت: ندارد
  • قابلیت پخش صدا: ندارد
محصولات مرتبط

عروسک حوله ای، هدیه ای زیبا و جذاب برای هر کودکی است . این عروسک از مواد نرم و باکیفیت ساخته شده است و حالتی شیرین و معصومانه در چهره خود دارد . این عروسک در یک حوله نرم پیچیده شده است که برای بغل کردن بسیار مناسب است .

این عروسک برای ساعت ها بازی تخیلی عالی است . کودکان می توانند از تخیل خود برای خلق داستان ها و ماجراجویی های خود برای دوست جدید خود استفاده کنند .

دوران کودکی مهم‌ترین دوران شکل گیری شخصیت کودکان است. کودکان بخصوص دختربچه ها عاشق بازی کردن با عروسک هستند. آنها با عروسک بازی ارتباط با دیگران را فرامیگیرندو یاد میگیرند با همسالان خود چگونه رفتار کنند.

با کمک عروسک ها می توانید خلاقیت کودکان خود را تقویت کنید. کودکانی که با عروسک  بازی می کنند به مرور زمان از شیوایی و روانی کلام زیادی برخوردار خواهند شد. آنها برای بازی با عروسک ها به جای آنها سخن می گویندو با دوستان خیالی که برای خود ساخته اند بازی میکنند.

عروسک پیش روی شما محصول کارخانه APT است که با خلق عروسک های بی بی ،با تنوع بی نظیر و کیفیتی قابل قبول وارد بازار شده است. لباسی که مانند قنداق به دور این عروسک زیبا پیچیده شده شباهت آن را به نوزاد واقعی بیشتر کرده است.  حوله ی این عروسک در رنگ های سبز ، آبی ، قرمز ، صورتی ساخته شده است.  بدن این عروسک تمام گوشتی است و شباهت زیاد آن به نوزاد، کودک را سرگرم میکند و باعث میشود تا کودک حس مادرانه را بیشتر درک کند.

ابعاد
16.5×13×34 سانتی متر
جنس
لباس حوله ای
عروسک پلاستیکی
قابلیت حرکت
ندارد
قابلیت پخش صدا
ندارد
قابلیت شیر خوردن
ندارد
نوع سختی جنس
نرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...