سینک ظرفشویی باطری خور سیحان

کد محصول: 1102-144
از {{model.count}} رای
تعداد
نوع
فروشنده: توی فورت
آماده ارسال ناموجود
527,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
فقط {{model.stock}} عدد در انبار موجود است
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • ابعاد: طول40 عرض10 ارتفاع28
  • رده سنی: 3_7
  • جنسیت: دخترانه
  • جنس: پلاستیک
محصولات مرتبط

کودکان همیشه دوست دارند که کار های بزرگتر ها را تقلید کنند و در کار های خانه به والدین خود کمک کنند. همچنین کودکان دوست دارند که خود را در دنیای بزرگتر ها تصور کنند و به آن ها مسئولیتی واگذار شود زیرا این عمل موجب می شود که احساس کنند بزرگ شده اند و می توانند مسئولیت پذیر باشند. اما می دانیم که سپردن کار های بزرگتر ها به کودکان می تواند آسیب هایی را برای آنها به دنبال داشته باشد. به همین جهت کارخانجات اسباب بازی درصدد برآمدند که لوازم خانگی مختلف را در نوع اسباب بازی آن و در ابعاد کوچک برای سرگرمی کودکان طراحی و تولید کنند. بازی با اسباب بازی هایی همچون سینک ظرفشویی،ماشین لباسشویی،جارو برقی و غیره، حس همکاری و مسئولیت پذیری را به کودک آموزش می دهد.

این محصول شامل یک عدد سینک ظرفشویی به همراه ظروف مختلف،قوطی مایع ظرفشویی و فرچه می باشد. جنس این محصول پلاستیک فشرده می باشد و از کیفیت مرغوبی برخوردار است. ظاهر زیبا، جالب و کودکانه این محصول توجه کودکان را به خود جلب کرده و می تواند آن ها را مشغول بازی و سرگرمی کند.

نحوه کار با این سینک ظرفشویی بدین صورت است که ابتدا باید برای شیر آب آن باطری قرار داد و یا با استفاده از کابل آن را به برق مستقیم وصل نمود. سپس مقداری آب به داخل محفظه زیرین آن بریزید و با بالا و پایین کردن اهرم شیر، آب از داخل شیر به روی سینک می ریزد. تعدادی ظرف کوچک پلاستیکی داخل جعبه محصول وجود دارد که کودک می تواند با شستن آن ها، مهارت ظرف شستن را بیاموزد و سرگرم شود.

ابعاد
طول40
عرض10
ارتفاع28
رده سنی
3_7
جنسیت
دخترانه
جنس
پلاستیک

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...