بازی بولینگ در خانه

این بازی نیاز به هزینه کردن و خرید لوازم گران قیمت ندارد تنها کافی است از چند بطری آب معدنی، نوشابه، دوغ و … استفاده کنید که در هر خانه‌ای حداقل چندتاش پیدا می‌شود. آن‌هارا با چسب کاغذی بپوشانید و از کودکان بخواهید تا آن‌ها را با آبرنگ، رنگ کنند تا نتیجه چیزی شبیه به تصویر زیر شود. تبریک می‌گویم بازی بولینگ خانگی شما آماده است!

بازی با کاغذ برای بچه‌ها

قدیما خیلی بازی‌های هیجان انگیزی با چند ورق کاغذ انجام می‌دادیم. مثل ساختن قایق بادی، قایق موتوری، موشک، جای تخم مرغی و خیلی کاردستی‌های دیگه که بزرگ‌ترهایمان برای ما با حوصله درست می‌کردند، بهتر نیست ما هم شروع کنیم و با بچه‌هایمان از این بازی‌ها انجام دهیم؟ هم خودمان یادی از گذشته کردیم و هم سر بچه‌ها را گرم کرده‌ایم!

در جستجوی گنج

همانطور که می‌دانید بچه‌ها عاشق تجربه کردن و هیجان هستند، به سادگی می‌توانید با آن‌ها بازی جستجوی گنج را در خانه انجام دهید، می‌توانید شیء با ارزشی را در نقطه‌ای از خانه قایم کرده و نقشهٔ آن را با افزودن کمی چاشنی معما بکشید و به کودک بدهید تا برود و گنج با ازشش را پیدا کند.

همچنین می‌توانید یک سری نشانه در جاهای مختلف خانه پنهان کنید، در هر نشانه آدرس نشانهٔ بعدی را قرار دهید تا کودک در نهایت به جایزه خود که همان گنج با ارزش است برسد!

وسایل بازی کودک در خانه

بازی در خانه بازی و شهربازی‌ها جزو علاقه‌مندی همه بچه‌ها است. در آن‌جا انواع بازی‌های سرگرم کننده موجود است و آن‌ها برای ساعاتی به بازی و تخلیه انرژی می‌پردازند. اما الان که این مراکز تعطیل هستند چه باید کرد؟

راستش تمام کسب‌وکارها تحت تاثیر مشکلات اخیر قرار گرفته‌اند و تعدادی تعطیل و تعدادی هم به حالت نیمه تعطیل درآمده‌اند. بازار به حالت نیمه تعطیل درآمده و همه ما دچار مشکل شدیم.

اما بچه‌ها را در این بین نباید فراموش کرد، آن‌ها نیاز به سرگرمی و تخله شدن انرژی دارند تا نگرانی، استرس و افسردگی به سراغشان نیاید. در ادامه محصولاتی از شهر کودک را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانید در خانه و آپارتمان‌های خود برای کودکان مورد استفاده قرار دهید.

تاب و سرسره کودک

اب و سرسره از جمله وسایل بازی است که تقریبا همه بچه‌ها چه دختر و چه پسر به آن علاقه دارند و اوقات شادی را در زمان بازی با این وسیله بازی می‌گذرانند.

الاکلنگ کودک

یکی از وسایل بازی سرگرم کننده الاکلنگ و راکر کودکان است. این وسیله برای مدت طولانی می‌تواند سرگرمی در منزل برای کودکان را فراهم کند، به طوری که در آخر هم سرگرم شده اند و هم انرژی آن‌ها تخلیه شده باشد.

استخر توپ بازی کودک

یکی از جذابیت‌هایی که خانه بازی و شهر بازی برای کودکان دارد بدون شک استخر توپ بازی است. کودکان داخل استخر توپ شیرجه می‌زننده و توپ‌ها را به اینطرف و آن‌طرف پرتاب می‌کنند و این یعنی نهایت لذت و هیجان برای کودکان. شما از این مجموعه بازی هم می‌توانید برای سرگرم کردن کودکان و همچنین نگهداشتن کودکان در یک فضا استفاده کنید. البته می‌توانید از این محصول در خانه به عنوان پارک حفاظ کودک نیز استفاده کنید.


لگو و خانه سازی کودک

یکی از بازی های لذت بخش برای سرگرمی در منزل برای کودکان لگو و بلوک خانه سازی است، با این وسایل بازی برای مدت بسیار طولانی می‌توان کودکان را مشغول و سرگرم کرد. هم می‌توانید بلوک‌های فله‌ای خانه سازی به صورت کیلویی خریداری کنید و هم می‌توانید صفحه لگو دیواری تهیه کنید.