ست فیگور شخصیت های اونجرز 5 عددی

کد محصول:
از {{model.count}} رای
تعداد
نوع
فروشنده: توی فورت
آماده ارسال ناموجود
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
فقط {{model.stock}} عدد در انبار موجود است
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • قابلیت شستشو: دارد
  • شامل: 5عدد
  • وزن: 588گرم
  • ابعاد: 24*58*6 سانتی متر

پنج اسطوره Avengers اینجا هستند! پنج اکشن فیگور در یک جعبه شامل: کاپیتان آمریکا، تور، هالک، مرد آهنین و مرد آهنین در لباس نبرد.همه فیگورها دارای دست و پای متحرک‌اند. هشدار: خطر خفگی برای کودکان زیر سه سال مناسب نیست

محصولات مرتبط

ست اسباب بازی شخصیت های انتقام جویان  یا اونجرز نام گروهی از قهرمانان  کمپانی Marvel Comics است که در ابتدا توسط آیرون‌من(تونی استارک)، مرد  مورچه‌ای (دکتر هنری پیم)، زنبورک (جنت ون داین)، ثور (پسر اودن پادشاه  ازگارد)، هالک (دکتر بروس بنر همیشه عصبانی) تشکیل شد.

کاپیتان آمریکا که پس از موفقیت در شکست ردهود (مرد سر قرمز) و سقوط با  جت به قطب شمال، بعدها در یخ کشف شد و بعد از احیا شدن توسط نیک فیوری  سرگروه تیم به این گروه پیوست. اعضای دیگر این گروه را می‌توان ناتاشا  رومانف (یا همان بیوه سیان)، کلینت بارتن کماندار، ویژن، سم ویلسون و ماریا  هیل اشاره نمود.

اولین ماموریت اونجرز محافظت از دنیا در مقابل لوکی، برادر ناتنی تور، و لشکری که از دنیایی دیگر گرد آورده است.

لوکی در صدد راه اندازی حکومتی یکپارچه در کهکشان در صدد تسخیر زمین بر  می‌آید و یک منبع قوی انرژی با قدرتی ناشناخته بنام «تسراکت» را از شیلد  می‌رباید تا بتواند به کمک آن چیتاوری‌ها را وارد زمین کند و به زندگی  افراد زمین خاتمه بخشد.

پس از این فرار، نیک فیوری تصمیم می‌گیرد برنامه قدیمی خود که «انتقام  جویان» نام داشت را دوباره به جریان بیندازد. او ناتاشا رومانوف را به سراغ  بروس بنر (هالک) می‌فرستد و خودش هم به ملاقات استیو راجرز (کاپیتان  آمریکا) می‌رود و همچنین از طریق فیل کولسن تونی استارک (آیرون‌من) را هم  به گروه فرا می‌خواند.

پس از درگیری‌های ابتدایی و اختلافاتی که میان تور و آیرون‌من بر سر  لوکی اتفاق می‌افتد افراد لوکی به سرپرستی بارتون به زمین حمله می‌کنند.  نبرد سختی درمی‌گیرد که در طی آن لوکی موفق به فرار می‌شود و فیل کولسن در  این راه کشته می‌شود و بارتون هم که تسخیر شده بود به حالت اولش برگشته و  به انتقام جویان می‌پیوندد.

مرد مورچه ای ( یکی از اعضای گروه انتقام جویان ) لباسی دارد که باعث می‌شود بتواند خیلی کوچک شود یا خیلی بزرگ گردد.

توجه به محبوبیت  شخصیت کارتونی کاپیتان آمریکایی در بین پسربچه‌ها،  می‌توانید آن را به کودکان علاقه‌مند به این شخصیت کارتونی و علاقه‌مندان  به جمع‌آوری فیگور هدیه دهید و برق شادی را در چشمانشان ببینید.

اکشن فیگور مرد عنکبوتی Spider Man infinity war از سری اکشن فیگور  طراحی شده از این ابر قهرمان است که برای نوجوانان علاقمند به مرد عنکبوتی و  همچنین بزرگسالان علاقمند به کلکسیون اکشن فیگور ها، هدیه ای جذاب می  باشد.

قابلیت شستشو
دارد
شامل
5عدد
وزن
588گرم
ابعاد
24*58*6 سانتی متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...