مینیون‌ها موجودات عجیب و غریب زرد رنگی هستند  این موجودات که به زبان مینیونی عجیب و غریب صحبت می کنند، کمی تا قسمتی احمق بوده و با عینک‌های درشت خود همیشه به دنبال یک رئیس هستند.

مینیون ها در تمام این مدت هدفشون اینه که به بد ذات‌ترین اربابان خدمت کنند.

مینیون چیست؟

مینیون ها نژادی از فرمانبران زرد کوچک هستند. آن‌ها ذاتا می‌خواند به یک رئیس شرور خدمت کنند، اما معمولا به دلیل اینکه خودخواه، حواس پرت و کلا به دردنخور هستند، کارهایی که به آن‌ها سپرده می‌شود را درست انجام نمی‌دهند. آن‌ها از طریق زبان مینیونی که نوعی زبان نامفهوم و چرندوپرند است، با هم ارتباط برقرار می‌کنند.

انیمیشن سینمایی مینیون ها

مینیون ها در تمام طول زندگیشون میخوان که به بدترین آدمها خدمت کنن. همیشه هم شکست میخورن. مثلا دایناسور گنده و گوشت خواری که بهش خدمت میکنن رو به کشتن میدن. در همراهی با ناپلئون موجب شکست لشکرش میشن و ارباب های بدشانس دیگه. بخاطر اینکه در کارشون موفق نیستن افسرده میشن و توی یک غار خودشون رو حبس میکنن. ولی سه تا از اونها این وضعیت رو نمیتونن تحمل کنن. پس یک سفر طولانی و هیجان انگیز رو از سالهای دور تا همین الان شروع میکنن. دنبال بدترین آدمهای ممکن میگردن.

مینیون ها مقاومت خوبی هم دارند و در طول فیلم‌ها به نسخه‌های بزرگتر و یا بنفش خود تبدیل، دفن و له شده‌اند اما با این وجود باز هم جان سال به در برده‌‌اند. احتمالا دلیل اینکه توانسته‌اند این همه مدت دوام بیاورند هم همین است.

زبان مینیونی چیست؟

 زبان مینیونی نوعی زبان چرند و پرند است که او خودش ایجاد می‌کند؛ البته گاهی در آن از عبارات واقعی زبان‌های مختلف هم استفاده می‌شود.

اما نکته‌ای که در این زمینه قابل توجه است، آن است که فیلم مینیون‌ها توانسته بدون اینکه شخصیت‌های اصلیش انگلیسی صحبت کنند و تنها با کمک انیمیشن‌ها، به چنین موفقیتی دست یابد.

حقایق جالب در مورد مینیون ها:

  • اگر به دست یکی از این مینیون ها نگاه کنید، می‌بینید که در هر دست سه انگشت دارند.
  • مینیون شرور به این دلیل بنفش رنگ است که مینیون های خوب زرد رنگ هستند.
  •  مینیون ها معمولا عینکی بزرگ به چشم دارند، خواه یک چشم داشته باشند و یا دو چشم، اما هیچ کس نمی‌داند که چرا این عینک‌های بزرگ را به چشم می زنند.
  • تاکنون تمامی مینیون هایی که در فیلم‌ها حضور داشته‌اند، از نوع مذکر بوده‌اند.