این دو ابر قهرمان پاریس می توانند با استفاده از معجزه گرهای خود و البته با کمک (کوامی) های خود با اسم های تیکی و پلاگ از حالت معمولی و روز مره تبدیل به دختر کفشدوزکی و گربه سیاه شوند 

برای مثال در قسمت نیویورک قهرمانان متحد با ابرقهرمان های دیگر به نجات جهان میرود.

البته او از ابزار هایی برای اینکار استفاده میکند که یادآور ابزارها و وسایل جالب بتمن هستند.

دختر کفشدوزکی مغز متفکر داستان هاست. او راه حل نهایی را پیدا میکند و با هوش و توانایی های فوق العاده اش مسئله راه حل می‌کند.

ماموریت دختر کفشدوزکی و گربه سیاه

ابر قهرمان های پاریس ماموریت دارند تا از پاریس در برابر ارباب خباثت محافظت کنند .

ارباب خباثت قصد دارد تا با (آکوما) های خود شهروند های باریس را شرور کند و معجزه گر های دختر کفشدوزکی و گربه سیاه را تصاحب کند و شرارت را در سر تا سر پاریس گسترش دهد .

آکوما : موجودات پروانه ای شکلی که به ارباب خباثت کمک میکند شهروندان پاریس را شرور کند .

دختر کفشدوزکی پس از آنکه فرد شرور شده را شکست داد باید با یویو مخصوص خود شرارت را خنثی کند .

انیمیشن میراکلس یکی از محبوب‌ترین انیمیشن‌ها برای کودکان و والدین است. چرا که انیمیشن دختر کفشدوزکی دارای جنبه‌های آموزشی قابل توجه‌ی است.

برای نمونه اگر قهرمانان این داستان به احساسات منفی خود مسلط نشوند و آن را کنترل نکند به موجود شرور وخطرناکی تبدیل می‌شوند به همین خاطر کودکان این نکته را به خوبی یاد می‌گیرند که شرط اول و مهم برای اینکه قهرمان زندگی خود باشند این است که اجازه ندهند احساسات منفی و بد در ذهن‌شان پرورش پیدا کند آنها میدانند که اگر به احساسات منفی خود مسلط نشوند، بدون اینکه متوجه شوند یا بخواهند به افراد شرور و خطرناک تبدیل می‌شوند. حال قصد داریم در این جا به شخصیت‌ها و داستان انیمیشن میراکلس بپردازیم.

شخصیت‌های انیمیشن میراکلس

کارکتر‌های انیمیشن میراکلس، نقش مهمی در روند داستان دارند و آشنایی با آنها موجب می‌شود شما بتوانید داستان را به خوبی درک کنید و ارتباط بهتری با روند داستان پیدا می‌کنیم. از این رو، دراین گفتار به معرفی شخصیت‌‌های انیمیشن میراکلس می‌پردازیم.

مرینت دوپن چنگ : شخصیت های میراکلس

شخصیت اصلی داستان مرینت دوپن چنگ است. نام ابرقهرمانی او دختر کفشدوزکی است. صداپیشه این شخصیت داستان کریستینا وی  است. مرینت در مدرسه فرانس دوپان پاریس درس می‌خواند. تام دوپن چنگ پدر او و سابین دوپن چنگ مادر او است. این خانواده صاحب بهترین قنادی پاریس هستند و آنها از قشر متوسط جامعه هستند.

مرینت موهای سرمه‌ای رنگ دارد که همیشه موهایش را به شکل دم خوکی می‌بندد، او چشم‌های آبی آسمانی و قد متوسطی دارد. مرینت دوست دارد در آینده طراح مد شود و او عاشق آدرینه ولی نمیتواند به او ابراز علاقه کند چرا که از او خجالت می‌کشد. مرینت در شخصیت ابرقهرمانی خود خصوصیت‌های اخلاقی نظیر شجاعت، مهربانی و هوش زیادی را دارا است

 آدرین یا گربه سیاه

شخصیت مهم دیگر در کارتون کفشدوزکی، آدرین یا گربه سیاه می باشد. آدرین در واقع همکلاسی مرینت است. علاوه بر این؛ یک مدل معروف نیز هست. آدرین همانند مرینت یک معجزه گر با نام پلگ دارد. آدرین با استفاده از این معجزه گر می تواند به گربه سیاه یا کت نویر تبدیل شود. به همین خاطر به او پسر گربه ایی می گویند. آدرین نیز عاشقانه مرینت را دوست دارد ولی در این مورد چیزی به مرینت نمی گوید.

گابریل اگراست : شخصیت های میراکلس

یکی دیگر از شخصیت‌های انیمیشن دختر کفشدوزکی گابریل اگراست، است. همانطور که کمی قبل گفتیم او پدر آدرین و طراح مد است. او همسر خود امیلی را از دست داده است و به دلیل عشق فراوانی که نسبت به همسر خود داشته است، معجزه گری به نام پروانه و کوامی نورو را پیدا کرده که این پروانه ها به انرژی منفی آغشته شده‌اند. او با استفاده ازاین پروانه‌ها تبدیل به ارباب شرارت شده است.

کلویی بورژوا : شخصیت های میراکلس

کلویی دختری خودخواه، بدجنس و پرافاده است اومرینت، آلیا و تمام دخترانی که نزدیک آدرین هستند متنفره است و یکی از دشمنان مرینت به حساب می‌آید. کلویی در فصل های بعد به ابرقهرمان به نام زنبور ملکه تبدیل می‌شود. از خصوصیات ظاهری این کارکتر میتوان به موهای بلند طلایی رنگش که همیشه به شکل دم اسبی می‌بندد و چشم های آبی پر رنگش اشاره کرد.

شخصیت های اصلی انیمیشن دختر کفشدوزکی و گربه سیاه چیست؟

مرینت یا دختر کفشدوزکی، آدرین یا گربه سیاه، گابریل آگراست یا ارباب شرارت و استاد وانگ فو یا دکتر یانگ شخصیت های اصلی کارتون دختر کفش دوزکی و گربه سیاه هستند.