حلقه کمر مگنتی دوبل سالار

کد محصول: 8011-19
از {{model.count}} رای
دسته: ورزشی
تعداد
نوع
فروشنده: توی فورت
آماده ارسال ناموجود
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
فقط {{model.stock}} عدد در انبار موجود است
  • وزن: 1.900 kg
  • دسته: تفریحی و سرگرمی, سای...
  • برچسب: اسپرت, بچه گانه, پلا...
  • دسته‌بندی: تجهیزات جانبی ایروبی...
محصولات مرتبط

«حلقه لاغری همراه سالار» مدل «DOUBLEHOOP» در سالن‌های ورزشی و کلاس‌های ایروبیک جای خود را باز کرده و از آن برای انجام حرکات‌ چرخشی دور کمر، شکم، ران، بازو و… استفاده می‌شود. به تناسب جثه‌ی افرادی که می‌خواهند از این وسیله استفاده کنند، حلقه لاغری های مخصوص کودکان‌ به‌ قطر ۷۱ سانتی‌متر و ویژه‌ی بزرگ‌سالان‌ به قطر ۱۰۲ سانتی‌متر ‌توصیه می‌شود. مدل‌های جدید هولاهوپ از قطعات جداگانه‌ای تشکیل شده که به‌شکل پازل به‌هم متصل می‌شوند. سطح داخلی این حلقه‌ها آج‌هایی دارد که موقع چرخیدن حلقه به دور بدن، با واردکردن ضربات متوالی به لایه‌های چربی زیر پوست، باعث بهتر سوختن موضعی آن‌ها می‌شود.

استفاده از حلقه های لاغری به مکان مخصوص نیازی ندارد و نه‌تنها در سالن‌های ورزشی و پارک‌ها بلکه در خانه هم می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. از نظر زمان استفاده هم دست کاربر بسته نیست و هر زمانی که اراده‌ کند، حتی بین کارهای روزمره ‌می‌تواند حرکات را انجام دهد. به دلیل اینکه کاربر باید موقع انجام حرکات‌ حلقه را دور بدنش بچرخاند، تمامی عضلات آن قسمت از بدن که درون حلقه قرار می‌گیرد، درگیر شده و علاوه‌بر تقویت عضلات، موجب سوختن بهتر چربی‌های آن نواحی می‌شود. برای مثال حین چرخاندن حلقه به‌ دور کمر علاوه‌بر تقویت عضلات شکمی، عضلات پشت و فیله کمر هم درگیر شده‌ و باعث فرم پیداکردن پایین‌تنه خواهد شد.

وزن
1.900 kg
دسته
تفریحی و سرگرمی, سایر..., ورزشی
برچسب
اسپرت, بچه گانه, پلاستیک, پلاستیکالا, پلاستیکی, پلاسکو, کودک و نوجوان, لوازم وسایل پلاستیکی, لوازم وسایل پلاسکو, ورزشی
دسته‌بندی
تجهیزات جانبی ایروبیک و تناسب اندام

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...