توپ بادی کودک اینتکس (intex) کد 59030

کد محصول: 59030
از {{model.count}} رای
تعداد
نوع
فروشنده: توی فورت
آماده ارسال ناموجود
89,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
فقط {{model.stock}} عدد در انبار موجود است
  • {{value}}
تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
کمی صبر کنید...
  • قطر: 61 سانتی متر
  • جنس بدنه: وینیل
  • ضخامت لایه ها: 0.2 میلی متر
  • ضد تعریق: بله
محصولات مرتبط

توپ بادی اینتکس از سری اسباب بازی های بادی کودک محسوب می شود که دارای طرح ها و رنگ های متنوعی تولید شده است و دارای جنس بدنه عالی با دوام کافی می باشد که هنگام بازی برای کودکان کاملا بی خطر و هیجان انگیز بوده است. این توپ بادی همانطور که گفته شد دارای طرح های بدنه مختلفی بوده که در این مدل به صورت سه رنگ تولید شده است.

 این توپ بادی بهترین هدیه برای عزیزان شما می باشد و هر کودکی را که دوست دارید میتوانید توسط این توپ زیبا شاد و سرگرم نمایید. این توپ بادی علاوه بر بازری روی زمین و محیط داخل و خارج قابل استفاده بر روی سطح آب و درون استخر ها می باشد که علاوه بر بازی کودکان برای بزرگسالان نیز موجب تفریح و سرگرمی می شود. توپ بادی اینتکس بهترین وسیله بازی کودکان می باشد که بسیار کم خطر بوده و در مدت زمان کوتاه باد می شود و در هوای تازه ای که در ساحل یا باغ وجود دارد، بسیار سرگرم کننده بوده است. بازی توپ کودکان را تشویق می کند تا جنبش، هماهنگی حرکت و فعالیت بازتابنده را توسعه دهند. توپ ساخته شده از مواد وینیل است و توسط یک لایه چرمی ضد آب محافظت می شود. 

قطر
61
سانتی متر
جنس بدنه
وینیل
ضخامت لایه ها
0.2 میلی متر
ضد تعریق
بله
ضد آب
بله
رده سنی
2+
سایر توضیحات
دارای طراحی سه رنگ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...