تفنگ آبپاش شارژی مدل کلت electronic water gun

کد محصول: 999-10
از {{model.count}} رای
انتخاب رنگ:
تعداد
نوع
فروشنده: توی فورت
آماده ارسال ناموجود
385,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
فقط {{model.stock}} عدد در انبار موجود است
  • ابعاد: 25.5 × 16 ×...
  • جنس: پلاستیکی
  • بسته بندی: دارد
  • رده سنی: کودکان،نوجوان،بزرگسا...
محصولات مرتبط

اسباب بازی کلت آبپاش شارژی یکی از اسباب بازی های ورزشی محبوب برای فراهم آوردن شور و اشتیاق روزهای تابستانی است . این اسباب بازی می تواند یک گزینه معقول برای روز های گرم و طاقت فرسای تابستان باشد . کودک شما در هنگام بازی علاوه بر تحرک و هیجان زیاد می تواند تجربه یک آب بازی دوستانه و گروهی را داشته باشد، همچنین می تواند تجربه یک تیراندازی و بازی ورزشی را نیز داشته باشد .

تفنگ های آب پاش بر خلاف تفنگ های دیگر که با ساچمه عمل می کنند و هنگام پرتاب و شلیک خطراتی برای کودکان به همراه خواهند داشت این گونه از تفنگ ها با آب پر شده و مناسب برای کودکان و حتی بزرگسالان طراحی شده است .

اسباب بازی کلت آبپاش شارژی از مواد اولیه مرغوب ساخته شده است که فاقد هرگونه خطر برای کودکان است . جنس این تفنگ از پلاستیک فشرده و مقاوم است که در برابر ضربه مقاوم است . کیفیت ظاهری آن نیز به وضوح قابل مشاهده است . رنگ های بکار گرفته شده در طراحی این تفنگ جز رنگ های کودکانه محسوب شده و با ظاهر خود توجه کودکان را جلب می کند .

ابعاد
25.5 × 16 × 4.5 سانتی متر
جنس
پلاستیکی
بسته بندی
دارد
رده سنی
کودکان،نوجوان،بزرگسال
سایر توضیحات
دارای 2عدد خشاب
1عدد باتری شارژی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...