تخت و گهواره 4 کاره دورا

کد محصول: 0607

dora 4

از {{model.count}} رای
دسته: عروسک
تعداد
نوع
فروشنده: توی فورت
آماده ارسال ناموجود
224,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
فقط {{model.stock}} عدد در انبار موجود است
  • نوع محصول: اسباب بازی دورا
  • دارای: وان حمام عروسک، لگن...
  • طرح ست: دورا
  • رده سنی: کودکان بالای سه سال
محصولات مرتبط

اسباب بازی تخت و گهواره دورا از جنس پلاستیک باکیفیت ساخته شده و برای خاله بازی، ایده آل است. این گهواره عروسک زیبا، اقلام دیگری از قبیل وان حمام عروسک، لگن آموزشی، شیشه شیر و غیره به همراه دارد. بازی کردن بهترین راهی است که کودکان در حین تخلیه‌ انرژی و هیجان فراوان شان، چیز های بسیاری را می‌ آموزند. امروزه روان شناسان اعتقاد دارند که برای رسیدن به مراحل بالاتر رشد باید پایه های اولیه رشد را جدی گرفت و اگر چنانچه اولین مراحل رشد به خوبی طی نشود، در مراحل بعدی کودک دچار اختلال خواهد شد.

عروسک بازی، یکی از جذابترین و البته پرفایده ترین بازی های دخترانه از سنین نوزادی تا نوجوانی محسوب می شود. بازی با عروسک به همراه لوازم جانبی آن نه تنها کودک را سرگرم می کند بلکه به تقویت مهارت های متنوعی در او نیز کمک نموده و علاوه بر آن باعث تقویت ابعاد مختلف هوش به طور خاص هوش هیجانی و هوش کلامی و همچنین باعث تقویت احساس همدلی و مسئولیت پذیری در کودک می شود.

دختران خردسال از همان کودکی به تمام اعمال و رفتار مادران خود توجه داشته و‌ در خیال و رفتار کودکانه خود آن اعمال را تکرار می کنند. وقتی آنها می بینند که چگونه مادرانشان با آنها و یا با برادر و خواهرشان چگونه رفتار می‌کنند به زیبایی همان رفتارها را تکرار می‌کنند و مادرانشان از دیدن حرکات شیرین فرزندان دلبندشان لذت فراوانی می‌برند. یکی از اسباب‌بازی‌های که کودکان از استفاده آن لذت فراوانی می‌برند تخت خواب عروسک می‌باشد که به کرات در ابعاد واقعی آن را در خانه خود یا دیگران می‌بینند. عروسک‌های خود را به ترتیب در آن قرار داده و برایشان لالایی می‌خوانند و لحظات زیبایی برای خودشان و خانوادشان ایجاد می‌نمایند.

نوع محصول
اسباب بازی دورا
دارای
وان حمام عروسک، لگن آموزشی، شیشه شیر و …
طرح ست
دورا
رده سنی
کودکان بالای سه سال
طول
49 سانتی متر
عرض
39 سانتی متر
ارتفاع
8 سانتی متر
وزن بسته بندی
1134 گرم
جنس
پلاستیکی
بسته بندی
جعبه ای

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...