تاب کودک سپیده تک نفره

کد محصول:
از {{model.count}} رای
دسته: تاب
تعداد
نوع
فروشنده: توی فورت
آماده ارسال ناموجود
1,374,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
فقط {{model.stock}} عدد در انبار موجود است
  • ابعاد: 118 × 114 ×...
  • وزن: 8.6 کیلوگرم
  • ظرفیت وزنی قابل تحمل: 15 کیلوگرم
  • کشور: ایران
محصولات مرتبط

تاب کودک موزیکال «سپیده تویز» برای کودکان حداکثر چهارساله قابل‌استفاده است. وجود کمربند ایمنی از ویژگی‌های قابل‌ملاحظه‌ی این تاب به‌شمار می‌رود. ظاهر زیبا و رنگ‌بندی متنوع از جذابیت‌های تاب برای کودکان است که قابلیت موزیکال‌بودن این جذابیت را دوچندان می‌کند. این تاپ دارای فریم فلزی است که به وسیله‌ی روکش رنگ در برابر زنگ‌زدگی مقاوم شده تا دوام بالایی داشته باشد. فریم را در پایین با بست‌های پلاستیکی و دو تسمه تقویت کرده‌اند تا علاوه‌بر ثبات، سبب افزایش ظرفیت وزنی تاب شود. تسمه‌ها در عرض تاب، پایه‌های جلویی را به پایه‌های عقب متصل می‌کنند. در بالا پایه‌ها توسط طاقی پلاستیکی به هم پیچ می‌شوند که از پلی‌اتیلن باکیفیت ساخته شده است. در بخش جانبی این طاق، دکمه‌ای وجود دارد که با فشردن آن، موزیکی به‌صورت پیش‌فرض برای کودک پخش می‌شود. این سیستم موزیکال از سه عدد باتری ساعتی تغذیه می‌شود. دو قطعه‌ی پلاستیکی به شکل زرافه، محور فریم را به نشیمن متصل می‌کنند. نشیمن از جنس پلاستیک و دارای لبه‌های گرد جهت افزایش ایمنی کودک است. کمربند ایمنی سه‌نقطه‌ای با یک بست پلاستیکی هم مهار کودک را روی نشیمن به عهده دارد. همچنین یک جاپایی ثابت آخرین قطعه از این نشیمن است. ساختار تاب برای کودکان یک تا چهار سال در نظر گرفته شده است که وزنی حداکثر 15 کیلوگرم دارند. تاب سپیده تویز را می‌توان هم در فضای باز و هم در محیط‌های داخلی استفاده کرد. اما به‌دلیل نداشتن سایبان، از قرارگرفتن بیش از حد کودک در آفتاب یا استفاده از تاب در هوای بارانی خودداری کنید.

تاب موزیکال سپیده تویز دارای فریم فلزی به‌همراه نشیمن و قطعات پلاستیکی است که برای کودکان یک تا چهار سال تولید می‌شود. از ویژگی‌های قابل‌ذکر این تاب می‌توان به وجود کمربند ایمنی، تسمه‌های ثابت‌کننده‌ی پایه‌ها، جاپایی ثابت و قابلیت استفاده در فضای بیرون و داخل اشاره کرد. همچنین موزیکال‌بودن و تنوع رنگ از جذابیت‌های تاب سپیده تویز برای کودکان خواهد بود.

ابعاد
118 × 114 × 75 سانتی متر
وزن
8.6 کیلوگرم
ظرفیت وزنی قابل تحمل
15 کیلوگرم
کشور
ایران
سایر مشخصات
- دارای جاپایی ثابت
- باقابلیت پخش موزیک
- دارای سه عدد باتری ساعتی
- مناسب برای کودکان 1 تا 4 سال
- قابل استفاده در فضای بیرون و داخل
- دارای تسمه‌های ثابت نگهدارنده‌ی پایه‌های فلزی
- نشیمن دارای پشتی پلاستیکی به‌همراه کمربند ایمنی
رده سنی
مناسب برای سنین حداکثر 4 سال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...