بازی فکری حواس جمع آموزش رنگ و عدد

کد محصول: 4109002
از {{model.count}} رای
تعداد
نوع
فروشنده: توی فورت
آماده ارسال ناموجود
126,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
فقط {{model.stock}} عدد در انبار موجود است
  • ابعاد: 16×12×4 سا...
  • سبک بازی: فکری
  • رده سنی: +4
  • جنسیت: دخترانه ، پسرانه
محصولات مرتبط

بازی آموزش رنگ و عدد که قسمت چهارم بازی های حواس جمع است ، همان طور که از نام اش پیداست ، به کودکان رنگ ها و اعداد را با روشی متفاوت و خلاقانه می آموزد و کودک می تواند با نحوه نوشتار انگلیسی رنگ ها و اعداد نیز آشنا شود . این بازی یک بازی 2 تا 4 نفره است و برای تمامی کودکان بالای 4 سال مناسب است . هر دست این بازی نزدیک به 5 تا 15 دقیقه با توجه به مهارت فرزند شما زمان می برد . هدف اصلی در این بازی به دست آوردن هر چه بیش تر کارت به عنوان امتیاز است . این بازی ها قابلیت طولانی تر شدن را هم دارند ، برای این کار شما می توانید دو دسته ی کارت های بازی را با هم ترکیب کرده و با همه ی کارت ها بازی کنید . این بازی باعث تقویت حافظه کوتاه مدت و افزایش دقت و تمرکز می شود .

چیدمان اولیه بازی: از بین دو دسته کارت داخل جعبه یکی را برای بازی انتخاب کنید . سپس تمامی کارت ها را به خوبی بر بزنید و آن ها را به پشت روی زمین بازی بچینید . کوچک ترین بازیکن بازی را شروع می کند . هر بازیکن در نوبت خود می تواند دو کارت را رو کند ، به طوری که برای همه قابل مشاهده باشند . اگر آن دو کارت از نظر رنگ و عدد و اسم ، یکی بودند  بازیکنی که کارت ها را رو کرده آن ها را به عنوان امتیاز برای خود بر می دارد . اگر به کودکان نام انگلیسی رنگ ها و اعداد را بیاموزید ، می توانید برای سخت تر کردن بازی از آن ها بخواهید که قبل از برداشتن شان ، نام آن ها را بلند بگویند .

ابعاد
16×12×4 سانتی متر
سبک بازی
فکری
رده سنی
+4
جنسیت
دخترانه ، پسرانه
تعداد بازیکنان
2 تا 4 نفر
جنس
مقوا
بسته بندی
جعبه ای
خطر بلعیدن
ندارد
راهنما
دارد
مدت بازی
15 دقیقه
محتویات بسته
1 دسته 24 عدد کارت رنگ ها
1 دسته 24 عدد کارت اعداد
دفترچه راهنمای بازی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...