بازی فکری تیزبین ایران برند بازیتا

کد محصول: 106899
از {{model.count}} رای
تعداد
نوع
فروشنده: توی فورت
آماده ارسال ناموجود
171,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
فقط {{model.stock}} عدد در انبار موجود است
  • ابعاد: 11×5.5 سانتی مت...
  • سبک بازی: فکری
  • رده سنی: +3
  • جنسیت: دخترانه ، پسرانه
محصولات مرتبط

تیزبین ایران یک بازی کارتیست که روی هر کارت 8 تصویر وجود دارد ، بین هر دو کارت ، فقط یک تصویر مشترک می باشد . آن را تشخیص دهید و برنده شوید ! البته در کنار بازی مطالب آموزشی ارزشمندی نیز یاد خواهید گرفت . برای انجام این بازی به چشم های تیزبین و کمی هم سرعت نیاز می باشد ، این بازی را به روش های مختلف می توانید انجام دهید . این بازی باعث افزایش هوش و تمرکز در کودکان شما خواهد شد .

برای شناسایی نمادهای کشور ایران این تیز بین راهکار خوبی است . این کارتها شامل برخی از نمادها و مکانهای ایران است . درهر کارت 8 تصویر با ابعاد مختلف در هرکارت وجود دارد . بین هر دو کارت یک تصویر مشترک وجود دارد که هر فرد بتواند زودتر تشخیص دهد که چه وجه مشترکی وجود دارد امتیاز بیشتری میگیرد . در این بازی چند هدف دنبال می شود ، اولین عامل سرعت واکنش در مسایل دیداری است . یعنی شما با انجام این بازی حافظه دیداری و سرعت عمل بالایی باید داشته باشید . دقت و تمرکز هم از جمله مواردی است که در این بازی به آن نیاز خواهید داشت . حافظه دیداری یعنی نگهداری چند تصویر برای مدتی در ذهن که بتوان دوباره آنها را به خاطر آورد که در این بازی این هدف به دست می آید . این بازی می تواند برای همه گروهی سنی دبستان مورد استفاده قرار بگیرد .


ابعاد
11×5.5 سانتی متر
سبک بازی
فکری
رده سنی
+3
جنسیت
دخترانه ، پسرانه
تعداد بازیکنان
2 تا 6 نفره
جنس
مقوا
خطر بلعیدن
ندارد
محتویات بسته
55 کارت بازی
5 کارت راهنما
راهنمای بازی
هدف بازی
افزایش دقت و تمرکز
بالا بردن سرعت عمل
هماهنگی چشم و دست
تقویت حافظه دیداری

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...