بازی فکری بزرگراه 4نفره

کد محصول: 177006
از {{model.count}} رای
تعداد
نوع
فروشنده: توی فورت
آماده ارسال ناموجود
359,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
فقط {{model.stock}} عدد در انبار موجود است
  • ابعاد: طول:20.5cm عرض:19.5cm ارتفاع:5cm
  • وزن: ۱۱۲۱ گرم
  • سبک بازی: تست هوش
  • رده سنی: بزرگسال خردسال
محصولات مرتبط

در بازی بزرگراه، بازیکنان برای قراردادن اتومبیل های خود در جاده ها رقابت می کنند. برای این کار ابتدا باید جاده سازی کنند! 

بازیکنان برای ساخت جاده های خلاقانه به چالش کشیده می شوند. ستون ها با ارتفاع و میله های شیب دار، لزوما به یک اندازه نیستند. هنگامی که بزرگراه دارید، احتمالا می توانید یکی از ده اتومبیل خود را روی آن قرار دهید.در طول بازی بازیکنان باید با استفاده از 89 ستون زرد و خاکستری که نمایی از ستون های پل ها در دنیای واقعی هستند پایه‌هایی بلند با ارتفاع‌های مختلف بنا کنید و سپس آن‌ها را با استفاده از چوب‌هایی که نقش بزرگراه ها را بازی می‌کنند، به یکدیگر متصل کنید. هروقت که بزرگراهی بر فراز یا در پایین بزرگراه حریفانتان در بازی افتتاح می‌کنید، باید با دقت تمام، یک ماشین در آن بزرگراه قرار دهید. اگر بزرگراهی بسازید که هم از رو و هم از زیر بزرگراه‌های حریف عبور کند ، می‌توانید دو ماشین در یک بزرگراه قرار دهید. استوانه‌های زرد، به شما اجازه می‌دهند بزرگراهی هم‌سطح بزرگراهی دیگر درست کنید و هم‌چنین اجازه می‌دهد بزرگراه‌تان را به چندین شاخه منشعب کنید و چرخش‌ها و پیچیدگی‌های بیش‌تری را در مسیر به‌وجود بیاورید.برنده بازی نخستین بازیکنی است که هر 10 ماشین خود را در بزرگراه‌ ها قرار دهد. 

مزایا: 

_افزایش خلاقیت 

_افزایش تمرکز و دقت 

_افزایش هماهنگی چشم و دست 

_تعداد بازیکنان : 4 نفر 

_مناسب برای گروه سنی 8 سال به بالا

ابعاد
طول:20.5cm
عرض:19.5cm
ارتفاع:5cm
وزن
۱۱۲۱ گرم
سبک بازی
تست هوش
رده سنی
بزرگسال
خردسال
تعداد بازیکن
دو نفر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...