اسباب بازی قطار کلاسیک موزیکال برند پارس

کد محصول: 233A-2
از {{model.count}} رای
دسته: قطار
تعداد
نوع
فروشنده: توی فورت
آماده ارسال ناموجود
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
فقط {{model.stock}} عدد در انبار موجود است
  • {{value}}
تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
کمی صبر کنید...
  • ابعاد: طول:63 عرض:37 ارتفاع:7.5 سانتی متر
  • جنس: پلاستیکی
  • جنسیت: دخترانه،پسرانه
  • قابلیت حرکت: دارد

بیشتر اوقات والدین در خرید اسباب بازی دقت نمیکنند و اهمیتی نمیدهند. اسباب بازی برای نوزادان وسیله ای حیاتی است که باید در خرید آن توجه زیادی به خرج داد. هرچه سن کودک کمتر باشد ، اهمیت و این توجه باید بالاتر رود.

اسباب بازی های موزیکال بهترین گزینه برای نوزادان است زیرا انها قوه بینایی قوی ندارد اما در عوض شنوایی آنها بسیار خوب است. تنها چیزی که میتواند کمی آنها را آرام و سرگرم کند همین اسباب بازی های موزیکال مثل جغجغه و ربات و... است.

امروزه اسباب بازی های موزیکال تفاوت زیادی با قدیم داشته است. یکی از پرفروش ترین اسباب بازی های موزیکال قطار است. قطار یکی از وسایلی است که با صدای دلنشین و همیشگی، کودکان را به خود مجذوب می‌کند. قطار کلاسیک موزیکال و چراغ‌دار پارس از بهترین مواد اولیه و رنگ‌های متنوع تهیه شده است.

بسته بندی این محصول شامل یک عدد قطار کلاسیک به همراه دو عدد واگن است. ریل های قطار به صورت جداگانه در بسته بندی وجود دارد که شما میتوانید برای کودکان به راحتی آنها را به یکدیگر وصل کنید.

ریل های این قطار قابلیت اتصال به سه شکل مختلف را دارد و کودک میتواند هر بار با چیدمان متنوع ریل ها یک سفر رویایی جذابی را تجربه کند.

ابعاد
طول:63
عرض:37
ارتفاع:7.5
سانتی متر
جنس
پلاستیکی
جنسیت
دخترانه،پسرانه
قابلیت حرکت
دارد
نوع حرکت
حرکت بر روی ریل
تعدادقطعات
11
رده سنی
3+
موزیکال
دارد
باتری
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...