اجاق گاز بی بی برن سوپر

کد محصول: 008-801
از {{model.count}} رای
تعداد
نوع
فروشنده: توی فورت
آماده ارسال ناموجود
565,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
فقط {{model.stock}} عدد در انبار موجود است
  • ابعاد: 110 × 520 ×...
  • وزن: 2490گرم
  • باتری: ندارد
  • قابلیت شارژ باتری: ندارد
محصولات مرتبط

یکی از علاقه های دختران در سنین نونهالی بازی با لوازم آشپزخانه است. اما معمولا والدین به دلیل خطراتی که لوازم آشپزخانه برای کودک دارد از این علاقه واهمه دارند. این سرویس آشپزخانه می تواند بهترین هدیه ای باشد که به یک دختربچه تقدیم می کنید.

دختر بچه ها زمانی که می بینند مادرشان در حال آشپزی است دوست دارند آنها هم این کار را انجام دهند . از آنجایی که در آشپزخانه وسایل خطرناک زیادی وجود دارد همیشه مادران عزیز مانع ورود کودکان خود به آشپزخانه میشوند . این درحالی است که کودک نسبت به کنجکاوری و حس تقلیدی که دارد دوست دارد کارهایی که بزرگترها انجام میدهند را او هم انجام دهد . ست آشپزخانه بیبی بورن  بهترین اسباب بازی برای سرگرم کردن دختر بچه هایی است که دوست دارند همانند مادرشان آشپزی کنند و برای خود یک اجاق گاز فردار و قابلمه و ملاقه و … داشته باشند .ست آشپزخانه بیبی بورن طوری طراحی شده است که تمامی وسایل آن براحتی از هم جدا و به هم وصل می شوند و ضمنا قابل شستشو نیز میباشند .

ابعاد
110 × 520 × 620 میلی‌متر
وزن
2490گرم
باتری
ندارد
قابلیت شارژ باتری
ندارد
سبک بازی
وسایل آشپزخانه
قابلیت شستشو
دارد
اقلام همراه
2 فنجان، سبد میوه، ظرف سس، نمکدان، 2 عدد بشقاب به قطر 10.5 سانتی‌متر، کفگیر، ملاقه، چاقو، شیر آب،
قاشق و چنگال و چاقو برای 1 نفر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...