اتوبوس فلزی جعبه ای مدل metal

کد محصول:
از {{model.count}} رای
تعداد
نوع
فروشنده: توی فورت
آماده ارسال ناموجود
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
فقط {{model.stock}} عدد در انبار موجود است
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • اندازه: 9.5 سانتی متر
  • مدل: اتوبوس
  • جنس: فلزی
  • رده سنی: 3 سال به بالا
محصولات مرتبط

اکت های متنوع موجود در بازار که بر گرفته از بروز ترین و یا حتی قدیمی ترین اتومبیل های پرطرفدار در دنیا هستند با ساختاری بسیار ماهرانه همچنین شباهت زیادی به اصل نمونه خودرو دارند .ماکت ها در رنگ بندی های متنوع مناسب برای تمام سلایق ساخته شده اند. ماکت اتوبوس مدل Future  موجود در این صفحه از فروشگاه اینترنتی پیویو با ساختاری بسیا شبیه به نمونه ی واقعی آن نظر شما علاقه مندان را به خود جلب خواهد کرد.

ما توانسته ایم در فروشگاه اینترنتی پیویو با فراهم کردن ماکت های زیبا از اتومبیل ها و همچنین موتورهای معروف و پرطرفدار در دنیا برای شما عزیزان زیباترین ماکت های موجود را به شما معرفی کنیم پیشنهادی ویژه به شما عزیزان که علاقه مند به جمع‌آوری و ایجاد کلکسیونی از ماکتهای ماشین و یا موتور موجود در بازار هستید و یا با ماکت های فوق العاده زیبا می خواهید اتاق خود را چند برابر زیباتر کنید فقط کافی است با مراجعه به فروشگاه اینترنتی پیویو و مشاهده ماکت های متنوع و فوق العاده زیبای موجود در این سایت اینترنتی محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید و به خواسته خود برسید شما که علاقه مند به خودروهای لوکس و یا قدیمی موجود در دنیا هستید کافیست با خرید ماکت های مشابه آن اما در مقیاس ساخت کوچک تر محصول مورد علاقه خود را از نزدیک مشاهده کنید این ماکت ها می توانند بهترین دکوری برای اتاقتان باشند همچنین می توانند بهترین وسیله ای برای هدیه دادن به عزیزانتان باشد.

اندازه
9.5 سانتی متر
مدل
اتوبوس
جنس
فلزی
رده سنی
3 سال به بالا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...