لگو سطلی آجره 120 قطعه مدل 20120

کد محصول:
از {{model.count}} رای
تعداد
نوع
فروشنده: توی فورت
آماده ارسال ناموجود
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
فقط {{model.stock}} عدد در انبار موجود است
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • ابعاد: 24 × 24 ×...
  • وزن: 1200 g
  • جنس: پلاستیک
  • محتویات: 120 قطعه لگو
محصولات مرتبط

اگر شما هم بازی کردن کودکان با آجره های پلاستیکی رنگی را دیده باشید احتمالا به این نتیجه رسیده اید که چقدر این ابزار ساده برای کودکان سرگرم کننده و لذت بخش است.
آجره های بازی معمولا از جنس پلاستیک ساخته می شود هرچند که نمونه های چوبی آن هم وجود دارد. ساختمان اجزای آن به گونه ای است که معمولا از متصل کردن قطعات به یکدیگر شکل مورد نظر به دست می آید. آجره های بازی معمولا در اندازه ها و فرمهای گوناگون ساخته می شوند.
آجره 120 قطعه کوشا مدل 20120 مناسب کودکان سه سال به بالاست. این محصول فاقد لبه های تیز است و بسته بندی آن به گونه ای طراحی شده که کودک بتواند بعد از بازی آجره هایش را درون سطل جای دهد و این امر باعث تقویت مسئولیت پذیری در کودک می شود.

این بازی برای شما چکار می کند؟

در این بازی، کودک معمولا باید دقایق بسیاری را صرف ساختن شیء مورد نظر کند. البته اهمیت این بازی در این است که یادگیری کودک هیچ گاه جنبه تکراری و خسته کننده پیدا نمی کند و به وسیله قطعات آجره بازی می توان شکل های متنوعی ساخت.

در انتخاب آجره های بازی آنچه که باید مورد توجه قرار بگیرد انتخاب سایز قطعات متناسب با سن کودک است. کودکان بالای یک سال باید با آجره های درشت قطعه بازی کنند. هرچه سن کودک افزایش می یابد و توانایی دستش بالاتر می رود می توان سایز قطعات را ریزتر در نظر گرفت. ولی از نظر تعداد هرچه تعداد قطعات بیشتر باشد امکان ساخت شکل های متنوع تری فراهم می شود.
آجره 120 قطعه کوشا مدل 20120 مهارت دست و همین طور اعتماد به نفس را افزایش می دهد و به کودکان در درک تعداد و اندازه کمک می کند. کودک در نتیجه اتصال قطعات و خراب کردن آن با مفاهیم تجزیه و ترکیب اجسام بیشتر آشنا می شود.

ابعاد
24 × 24 × 28 cm
وزن
1200 g
جنس
پلاستیک
محتویات
120 قطعه لگو
خطر بلعیدن
ندارد
سایر توضیحات
تقویت مهارت دست
هماهنگی چشم و دست
تقویت تمرکز و قوای ذهنی
تقویت حافظه
افزایش اعتماد به نفس
پرورش خلاقیت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...